Nogen der vil med til Ladywalk i København d 25. maj kl 18.30?

Man kan gå enten 7 eller 12 km.

Man kan også være tilskuer/ hepper hvis man ikke kan gå så langt. 🙂

Tilmelder man sig, koster det 150 kr.
Så får man en T- shirt, rygpose med indhold, en dejlig aften med god stemning, støtter et godt formål og får god motion.
Man kan tilmelde sig selv eller vi kan tilmeldes os som et hold

Vi kan snakke mere om det til generalforsamlingen.

Ha en god dag 🙂

Sat på af Lene d 03.03.20

_______________________________________________________

Lige et spørgsmål ??

Er der nogen af jer der fx kan lide at bowle? 🙂

Ved godt at mange af os kan have nogle udfordringer med at smide bowlingkuglen, men synes da alligevel at vi evt. kunne prøve det.

Hvad siger i?

Kunne godt tænke mig, at vi havde en udflugt fx en gang om måneden, ikke noget stort hvert gang, men bare et eller andet i stedet for at sidde i lokalet hver gang vi mødes.

Og det behøver ikke at være noget dyrt, eller noget der har med mad at gøre.

Alle kunne komme med forslag til en tur eller andet, og det skulle være fx den samme torsdag så man altid ved, at nu er der tur.

Hvad siger i til den ide? 🙂

Ideen er tyvstjålet fra førtidspensionisterne i Ishøj, som nogle af os besøgte i torsdags. Ærgerligt at der ikke var flere med fra os af, da det var rigtig hyggeligt, lærerigt at se hvor de har til huse, og de har mange gode ideer. Vi snakkede om, at de skulle besøge os på et eller andet tidspunkt 🙂

Ha en god dag, Lene 🙂

Sat på d 19.02.20

_________________________________________________

Jeg kan se at vi ikke bliver ret mange der tager til førtidspensionisterne i Ishøj på torsdag- det var da ellers en tur ud fra lokalet :-)

Flere har snakket om at de gerne vil på ture ud af lokalet, og der er kommet et par forslag herinde om, ture til de forskellige havne i nærheden, når det bliver bedre vejr.

Det er en rigtig god ide, men vi skal passe på med at det skal være til et sted hvor vi skal spise på en Cafe/ restaurant, da der er mange der ikke har råd/ lyst til det - og derfor så ikke tager med.

Vi kan også tage på en gåtur /cykeltur/ tur med det offentlige med madpakker, så kan alle være med.:-)

Bestyrelsens har et forslag som er, at vi torsdag d 27. februar mødes en 1/2 time før - dvs kl. 11.00 foran Frihedens Idrætscenter og går en tur i et stille og roligt tempo, inden vi går ind i lokalet.

Hvad synes i om den ide? Man snakker så godt når man går og måske også med andre, end dem man plejer at sætte sig sammen med i lokalet:-) .

Vi tager ture mm op til generalforsamlingen - i det hele taget hvad vi vil med foreningen, så tænk over det indtil da - Men har du en god ide inden, så kom endelig med den :-)

Husk lige at gi mig et hint, da jeg ikke er på facebook hver dag, så jeg kan skrive det på vores hjemmeside :-)

Ha en god dag

Lene.

Sat på d 11.02.20

______________________________________________________________

Husk - at vi er i lokalet i morgen, torsdag d 30. januar fra kl. 11.30. Det er i klublokale 2 i Frihedens Idrætscenter.

Der kan du betale for dit kontingent på 100 kr. - Ja, det er stadig mega billigt at være medlem af foreningen - hvis du ikke allerede har betalt til Per Falkenberg, eller via banken.

Ha en god solskinsdag🙂

Sat på d 29.01.20 af Lene